Ansiktsmask ♥

Ansiktsmask:
Du behöver:
1 äggvita, och nej, inget mer än så!

Fördela bort äggulan, och samla äggvitan i en skål. Ta någon kökspensel/sminkpensel & måla ditt ansikte med vitan. När det stelnat, pensla på ett lager till. Låt verkar mellan 15-30 minuter. Skölj sedan bort!
Snabbt & enkelt! ♥



Precis den 'ansiktsmasken' jag hade på mig idag ;) får väl se om det funkar, men tydligen ska hunen bli ren, len och fin :) haha.
Blev inget stallet, kände att om jag inte var med på idrotten, kan jag inte åka till stallet efter, kände att jag inte skulle orka med det :(
Stor lycka är det att NO-Fysik provet idag kändes riktigt bra :D tror faktist att det gick bra, det känns så! ;)
Men nu ska jag kika runt på lite bloggar, vi hörs! ♥


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0