God morgon

God morgon! Idag tog jag en riktig sovmorgon, riktigt najs det ;) annars går jag ju upp klockan sex varje morgon, men nu fick jag sova till tio. :) 
Planerna för idag är en hästfri dag. Ska med mamma till Täby Centrum & shoppa lite julklappar och annat smått & gott. Mys.

Har även en liten överaskning som jag & vän gjort. Vad det är, kan nog rätt många lista ut, men ;) 
Vad tror du att det är? Första rätta svar får en länkning och kommentar om sin blogg!

Kommentarer ♥
Från : ♥ philippa W

Antar att du menar att du och tova ska starta blogg <3

Snälla länka mig <3

Tid: 2011-10-31 @ 11:54:32
Hemsida/blogg: http://annabellchey.blogg.se/

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0