Hemma efter träning

Träningen idag var kanske inte världens bästa efter hjärnskakning, minnesluckor & liite rädsla. Jag lovar.
Vi skulle hoppa serier, egentligen lätta serier, men när benen skakar och man bakhuvudet tänker på hur det kändes att dunsa ner i marken på ryggen platt rätt ner, och sedan huvudet, så mår man INTE bra kan jag lova.
Något jag inte berättade förut, var att utan hjälm & väst så vet jag inte hur det hade kunnat gått, kanske hade jag varit total förlamad, eftersom att slaget mot ryggen blev ganska stort ?
Men nog om det! Chiquita skötte sig ypperligt, tror nog allt att hon tog hand om mig! :D vi red iaf fram väldigt länge, och det gick bra. en aning trött i starten, men det har jag vant mig vid ;)
sen så hoppade vi en skarp sväng med ett kryss, & rättuppstående med ett galoppsprång i mellan. En volt precis efter en galoppbom, efter ca.fem galoppsprång skulle man vända alltså :)
efter det några gånger, var det en ganska lång serie. se bild tre.
Hinder förklaring till bild 3:
studs 
1 - sockerbitshinder
2 - rättuppstående
ett språng
3 - rättuppstående
4 - oxer
5 - rättuppstående
studs
6 - rättuppstående
7 - scokerbitshinder

Bild 1
Bild 2

Bild 3
Jättenöjd med hela träningen :D


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0