Hjärnskakning & minnesluckor

Jaa. alltså ramlade av Bonito igår, skulle/ska ha han på Ponnycupen, & fick därför ha honom en hoppträning för att se hur det kändes.
Allt kändes perfekt, & det gick verkligen superbra. Sen skulle vi hoppa en tvåkombination, med fem galoppsprång emellan. Vi missförstod varandra, & han hoppade väldigt högt och stort. Jag landar liksom nästan på halsen, & dunsar ner med ryggen före, & sedan huvudet. Jag blir typ chockad, men tycker det känns lite konstigt, men jag sitter upp igen, och hoppar på fem galoppsprång lätt. men sen så säger jag till Cajsa att jag mår dåligt, så jag hoppar av honom.
Sen kommer jag inte ihåg ett skvatt mer. Får panikångest, eftersom att jag inte kommer ihåg NÅGOT av händelsen.
Sen åker vi hem, & jag kan inte tänka klart på några timmar. Det liksom, 'fastnar' inte kan man säga. Men det var iaf hjärnskakning jag fick, och jag kommer fortfarande inte ihåg nåt av händelsen. Antagligen så svimmade jag av en kort stund när jag landade.
Orkar tyvärr inte blogga nåt, huvudet orkar inte. men fortsätt besöka babes :love:


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0