Mikaela gästbloggar.

Hej! :D
Nu är den så att underbara Lina frågade om jag ville gästblogga på hennes underbara blogg. :'* Klart jag vill! :D
Först och främst vill jag bara säga att Lina är den mest underbaraste personen som finns, håller ni med? Klart ni gör.. ♥ Även om vi bara snackat över internet och Sms, men en dag ska vi träffas, eller hur Lina? :*

Du ger mig 
den trygghet jag behöver
Du ger mig 
det hopp jag vill ha
Du skapar 
den tro som jag ibland sakar
Din vänskap är värdefull

Utan dig skulle det 
vara svårt
Utan dig skulle 
många frågor
fortfarande finnas
Med dig blir allt 
mycket lättare 
Vår vänskap är äkta 
och värdefull

Du är den 
som får mej att le 
du är den 
som jag ser upp till 
du finns alltid där 
när jag behöver dig.
Jag hoppas du stannar 
kvar hos mej
för jag klarar mej 
inte utan dig ♥

Till dig älskade Lina. :*

Kan ju berätta att jag kommer från bloggen www.VardagsBild.blogg.se :)
Min blogg handlar om foto, datakonst och min vardag. :) Allt detta ligger i mitt intresse. ♥
Om ni inte har något att göra, så kan ni väl kika in lite snabbt där? ;*

Ha det gött, kram Mikaela. ♥

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0