Ridningen

Ridningen idag på Carmen gick INTE bra kan jag lova. Vi red ju med skolan (spec.idrott), & vi övade skänkelviking och sånt :) red Carmen förra gången, då var hon seg, men idag var inget emot då! :O jag fick knappt fram henne, & det är så otroligt pinsamt när det inte funkar. Men Carmen är en ursöt häst, men det klickade helt enkelt inte med oss. Men sånt shit får man helt enkelt ta! ;)
Men nu ska jag inte tråka ut er mer, skriver nåt skojsigt inlägg nurå :D

Kommentarer ♥
Från : ♥ Tova - en bloggande ridskoleryttare

Men oftaaa ni har ridning i skolan?! Jag håller på och försöker få igenom ridning i vår skola oxå ! <3

Tid: 2011-10-13 @ 10:04:25
Hemsida/blogg: http://tovaeivinsons.blogg.se/
Från : ♥ Ida

Men skulle väll byta nästa gång ? Om du fortfarande vill asså <333 :)

Tid: 2011-10-14 @ 20:35:50

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0