Attackerad!!

Min älskling Zacko har blivit attackerad idag. Utav en hund. Det var min mamma som var ute & gick med min pojke, & hon tränade på att han skulle gå fint brevid henne. Han lyssnade jättefint, och så plötsligt kommer en STOR, LÄSKIG schäfer, & ANFALLER Zacko. Det enda schäfern vill är att bita Zacko, bita ihjäl honom. Mamma skriker åt schäfern, och får BÄNDA loss käkarna från Zackos hals. Sen kommer ägaren till schäfern springande, & tar tag i den. Zacko är bokstavligt BLODIG, och heelt skakis i hela kroppen, och mamma är såklart chockad, jättechockad.
SNÄLLA, HA HUNDEN KOPPLAD! Det är sånt här som gör att man inte vill gå ut själv med hunden, eftersom att vissa sk'ter i att koppla hunden. "den är så snäll". Jovisst, det var den här schäfern också, plus att den var gammal, och knappt kunde gå, men den RUSADE emot Zacko. Så, KOPPLA HUNDEN!! Ägarna till hunden är jättetrevliga, & förstår precis, och jag klagar inte på dom, det var ett misstag, men somsagt, koppla hunden!

Just nu mår Zacko bra. Han är ganska chockad, & har ont i höger öra. Men vi ska kolla igenom honom flera gånger dagligen, ifall att han fått något sår, så att det inte blir nån läskig infektion.

Zacko betyder så otroligt mycket i mitt liv, tack för att det inte blev värre än vad det blev! ♥

Finaste!! ↑♥

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0