Dressyren

Dressyren idag gick sådär. Jag hade då Bonito, han är pigg & framåt, och är lite lat. Inte då lat, "åh jag vill inte gåå", utan mera lat "SPRIINGA" ;) men han är urmysig, & han kom ner i formen ordentligt efter ett tag.
En aning studsig i galoppen, men han lyssnade väldigt fint efter ett tag!
Vi jobbade mycket med övergångar, igen, & på volterna. Han är väldigt stel i höger sida, och då tycker han att det blir jobbigt, och springer bara.
Sen fick jag även veta att jag ska ha Bonito i ponnycupen! :D eftersom att det är en lagtävling, vill vi inte chansa med Chiquita, eftersom att hon har sina dagar då hoppning är jäättejobbigt. Min chey det ;)
Men taggar med Bonito istället, & med Chiqiuta till Halloweenmeetinget i November!
Ska se om jag kan ladda upp en film lite senare, bjuder på en gammal bild på Bonito! :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0