Hinner inte allt jag vill..

Tyvärr. Jag är ledsen, men jag hinner typ inget annat än att vakna, gå i skolan, plugga, sova. Så ser mina daga ut, ett rent he'vete. Minst två dagar i veckan hinner jag till stallet & rider, men då är man också stressad över alla läxor man inte hinner då.
Sen har jag fått se ett läxschema, vi kommer ha prov typ varannan vecka. This sucks.
Men nu ska jag inte tråka ut er mer! ;) Mina problem ska ni inte behöva ta del av!
Igår red jag Bonito på dressyren igen, stora framsteg sen förra gången. :D Han var riktigt 'spattig' i början, men han lugnade sig en del :) Vi övade skänkelvikningar, & att arbeta hästarna i rätt form, & stadigt. Han är rätt 'ååh vad jobbigt, nu försöker jag springa istället', & är otroligt stel i höger sida. Han protesterar genom att springa, lägga ut baken eller vad han nu kan hitta på. Den hästen är inte dum! ;)

Snart fyller pappa år, rättare sagt på lördag, så vi har hyrt en husbil, & ska dra iväg norrut. Kameran hänger med, samt mobilen, ska försöka mobilblogga så gott det går :) förresten, är gryymt irriterad på att det INTE finns eluttag i husbilen, så kommer få antingen klara mig UTAN mobil, eller helt enkelt fråga på resturanger & dylikt om man får låna el :$
Men nu måste jag verkligen plugga, men ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg :D herrå babes <3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0