Lista

VEM

Vem är i rummet med dig? Datorn
Vem fick du senaste sms av? Emmelli
Vem tänker du på nu? Emmelli xd & en till ;)
Vem pratade du senast i telefon med? Mami
Vems hus var du senast i? Om man räknar bort mitt eget, så skolans hus xd
Vem önskar du var med dig nu? En viss person :)
Vem är din favoritsläkting? Min familj är så grym, precis som min släkt, så, det kan jag inte svara på :)

VAR

Var är din mobiltelefon? Brevid datorn
Var handlar du mest? Oj, H&M, lindex & lite såna ställen. Inom hästarna, Hööks :D
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Den fick jag av mamma igår :)
Var åkte du senast bil? Hem från träningen (:


VAD

Vad åt du senast? Godis, hehe
Vad drack du senast? Mjöölk ;)
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? En karta

Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? Lila, & blått
Vilken film såg du senast? oh shit, har typ inte sett på film på evigheter :O räknar trailern till The others? :)
Vad hör du just nu? musik från radion

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Aa ^^
Hånglat på en bio? Nej xd
Hånglat i skogen? Nope.
Tyckt att din kusin är het? nej, haha
Sovit naken? När jag var liten, antar jag ;)
Kört över hastighetengränsen? Haha, gud nej xd inte ens kört något så xd
Målat om ditt rum? Räknas tapetsera? (a)
Dansat framför en spegel? Ofc! :D
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Beror på hur man ser d xd
Stulit pengar från en kompis? Nej, skulle ALDRIG göra!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ?xd
Varit i slagsmål? Nej
Smugit ur ditt hus? Näe :)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja :(
Hånglat med en främling? Nej
Älskar eller saknar någon nu? Älskar faktist ingen 'männsika' just nu, men saknar rätt många. Kompisar, katter & min farfar


Kommentarer ♥
Från : ♥ isabelle winkvist

Sv: Tack så mycket! Ja, jag fixar gratis headers, det är bara skicka iväg ett mail till [email protected] med bilder och önskemål, så fixar jag det haha! ;)

Tid: 2011-09-18 @ 13:20:12
Hemsida/blogg: http://isabellewinkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0