Ny blogg

Välkommen till min nya blogg. Jag som kommer driva den heter Lina, jag är ungefär 13 år, och är fullkomligt hästgalen :D
I bloggen kommer ni få följa mitt liv på hästryggen, i stallet, tävling, träning och mycket, mycket mer! Ska försöka få bloggen aktiv, så gott det nu går när skolan är igång ;)
Den hästen ni mest kommer att få följa är Chiquita, ett sto född 1997, korsning mellan New Forest/Arab. Hopptränar henne, och rider även dressyrpass på henne en gång i veckan. Men då hon inte är min egen, och står på ridskola, så är det fredagar & tisdagar jag "har" henne. ♥
Vi hopptävlar då endel, som sagt, men vi har inte riktigt kommit igång så jättemycket ännu. Chiquita är rätt 'svår' i hoppningen, då hon stannar och verkligen totalvägrar om hon inte vill. Haha, min chey det dära' ;)

Förövrigt så är header & allt på G, det dyker förmodligen upp ikväll, eller imorgon. Tills dess får ni en bild på mig och Chiquita på en träning.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0