Tio sanningar om mig själv

1: Jag är en perfektionist. ALLT ska vara perfekt på mitt rum, inte smuts NÅNSTANS. I stallet, om man ska ströa boxen så ska man göra det ordentligt. Med andra ord, när jag ströar en box så är det synd om den som ska köpa strö nästa gång. Hehe. ;)
2: När jag rider har jag mina tår pekade ut mot sidorna. Usch för det, men jobbar på det! :)
3: Jag har ganska lätt för att lära känna nya personer. Jag liksom älskar att träffa nytt folk, & umgås ;)
4: Varje gång jag ska tävla är jag såhääääääär nervös, & jag liksom springer på toa 1 gång i kvarten. Jag är aldrig rädd att jag ska ramla av, eller att jag inte litar på hästen, utan att jag ska glömma banan. Vilket som faktist inte hänt. Än!
5: Jag har aldrig varit utomlands. Eller, jo, som längst till Finland, med ålandsfärjan. Men det roliga är att jag inte vill åka utomlands. Nej, Sverige duger bra ;)
6: Jag kan inte vara sur länge. Det går bara inte, haha xd*
7: Jag fryser jättelätt. Så fort det är under 15 hackar jag tänder. Nästan iaf :)
8: Jag kan erkänna att jag är jättestolt över min & Chiquitas karriär såhär långt! :D♥
9: Jag & en kompis har tagit in två hästar i garaget en gång. Hehe. Det regnade, & åskade supermkt, och då ringde mamma & sa att det var okej. Sen så gräddade mamma pannkakor åt oss, och vi ställde ut ett bord och två stolar i garaget. Vad menar du, min familj, galen?! ALDRIG! *host* :D
10: När jag skriver detta tuggar jag tuggummi, & är jättetrött. Intressant va? ;)


Kommentarer ♥
Från : ♥ Evelina

okej, tack!:D <3

Tid: 2011-09-14 @ 20:15:04
Hemsida/blogg: http://dressyrgalopp.blogg.se/

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0