Träning ikväll då!

Yes. Ikväll är det dressyrpass på schemat ;) supertaggad, men samtidigt rätt stressad över läxor/prov/diagnoser. Men det hör väl till skolan & hösten, så får väl stå ut. Taggar höstlovet!!
Dagen i skolan har väl flutit på som precis alla andra dagar. Spanska, svenska & slöjd. Slöjden slutade en timme tidigare (lyllo mig). Våran klass är lite smått speciell, eftersom att vi sitter och dunkar musik i bilen på väg till slöjden. Haha, men det är kul, det är sånt som gör att man trivs i skolan ;) Galna upptåg!!

Nu ska jag inte tjata om min vardag mer, ska äta middag (klockan tre, jag vet, men ah, måste ha mat innan träningen ;) ), och innan dess ska jag försöka fixa ihop en outfit eller liknande! ♥
Ni får en bild på lilla Blóssí, mormor Glóblésa &  mamma Sunna!


Kommentarer ♥
Från : ♥ Johanna Ståhlberg♥

Söta hästar!

Tid: 2011-09-06 @ 19:04:42
Hemsida/blogg: http://johannastahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig! ♥

Din email: (visas ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
bloglovin
RSS 2.0